Reserveren Schade & verzekeringen Buitenland Waarborg & kosten Ophalen & terugbrengen Vind hier uw antwoord Mogen er ook anderen in mijn huurauto rijden? Dat mag als ze voldoen aan onze huurvoorwaarden, maar u moet dit vooraf wel melden aan ons. Dan voegen wij de gegevens van de extra bestuurder(s) toe aan de reservatie. Ook moet de extra bestuurder zich bij het ophalen van de auto legitimeren met een geldig rijbewijs. Hoe oud moet ik zijn om een auto te mogen huren bij MABI Mobility? Een auto huren mag onder de volgende voorwaarden: u bent minimaal 24 jaaru bent minimaal 3 jaar in het bezit van een geldig rijbewijs Kan ik bij MABI Mobility een dieselauto huren? Bij MABI Mobility hebben we een uitgebreid aanbod van personenwagens, minibussen en bestelwagens in verschillende uitvoeringen. Welk nummer kan ik bellen voor informatie of reserveringen? Neem contact op met de MABI vestiging in uw buurt voor meer informatie over het reserveren van een personenauto of bestelwagen. Of bel naar +32 5 364 47 70 voor meer informatie. Hoelang op voorhand moet ik een auto reserveren bij MABI Mobility? U moet minimaal 24 uur op voorhand een huurwagen reserveren. Hebt u een auto eerder nodig? Neem dan contact op met de vestiging om na te vragen of er nog een auto beschikbaar is. Vind hier uw antwoord Wat moet ik doen als ik schade heb opgelopen of een ongeval heb gehad met mijn huurwagen? Als u schade hebt opgelopen of een ongeval hebt gehad, vult u altijd het Europees Aanrijdingsformulier in langs beide kanten. Bel daarna naar uw MABI vestiging. Belangrijk: laat bij een aanrijding altijd een proces-verbaal opmaken. Ben ik verzekerd tijdens de huurperiode? Bij de huur van een wagen bent u telkens volledig verzekerd, inclusief de inzittenden. Vind hier uw antwoord Mag ik met mijn huurauto in het buitenland rijden? U mag met MABI Mobility in de volgende landen rijden: Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Oostenrijk, Nederland, Noorwegen, Portugal, Schotland, Slovenië, Spanje (met uitzondering van Ceuta en Melila), Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Andere landen zijn niet toegestaan. Zijn huurauto’s voorzien van tolbadges en/of milieuvignetten? De huurauto’s van MABI Mobility zijn niet voorzien van tolbadges en/of milieuvignetten. Als u deze nodig hebt tijdens het reizen naar en/of door landen tijdens de huurperiode, moet u deze zelf aanvragen. Vind hier uw antwoord Welke kosten moet ik zelf betalen? U betaalt uiteraard zelf de verbruikskosten tijdens de huurperiode zoals bijvoorbeeld brandstofkosten, parkeerkosten verkeersovertredingen,... Bij het terugbrengen van de huurwagen moet de auto volledig getankt zijn. Mocht die niet het geval zijn, brengen wij dit in rekening. Wat is de waarborg van mijn huurwagen en hoe kan ik die betalen? Bij het ophalen van de huurwagen betaalt u de waarborg. Dit kunt u doen via MasterCard of Bancontact. De waarborg hangt af van model tot model. Kan iemand anders de borg voor mij betalen? Nee, dat kan niet. De bankkaart of creditcard moet op uw naam staan zodat we die later op uw rekening kunnen terugstorten. Hoe kan ik de huurwagen betalen? Betaal de huurwagen gemakkelijk en eenvoudig met een betaalmiddel op uw naam: BankkaartCreditcard Kan ik de huurovereenkomst verlengen? Ja dat kan. Neem contact op met de vestiging of bel naar +32 5 364 47 70. Vind hier uw antwoord Wat moet ik meenemen als ik de huurwagen kom ophalen? Neem bij het ophalen van de huurwagen de volgende documenten mee: Een geldig paspoort of ID kaart:Ook bij een verblijfs- en/of vreemdelingen ID moet een geldig paspoort worden getoond.Als u geen Belgische nationaliteit hebt, is een geldig internationaal paspoort voldoende.Een geldig (internationaal) rijbewijs:Als huurder/bestuurder moet u minimaal een jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs;Uw rijbewijs moet leesbaar zijn in Latijns alfabet.Een document van maximaal twee maanden oud waar uw thuisadres op wordt vermeld. Extra bestuurders moeten bij het ophalen van de huurauto aanwezig zijn en een geldig rijbewijs laten zien. Wat zijn jullie openingstijden? Onze vestigingen zijn geopend op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Telefonisch zijn de vestigingen van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Kan ik mijn huurauto ook buiten openingstijden terugbrengen? Het terugbrengen van een huurwagen buiten de openingstijden is niet mogelijk. Wat gebeurt er als ik de auto niet of te laat inlever? Wij hebben het recht om de auto direct terug te halen als deze niet op tijd is ingeleverd. Bent u meer dan 5 uur te laat, dan rekenen we een extra dagprijs aan. Schade door de verhuurder wordt ook in rekening gebracht. De verplichtingen voor u als huurder gelden tot het moment dat de auto weer bij ons is ingeleverd.
Binnen een paar minuten Online reserveren Bij MABI Mobility kunt u online direct uw huurwagen reserveren. Reserveer hier
Schade melden Heeft u schade opgelopen tijdens uw huurperiode? Dat kan gebeuren. We helpen u graag zo goed mogelijk verder. Schade melden